10 beneficii surprinzătoare ale jogging-ului pe care trebuie să le cunoști

Share on:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

În ultimele vremuri, am fost bombardați cu multe modele noi de antrenament și antrenamente. Fiecare pretinde a fi „remediul” rapid pentru o sănătate bună și un corp adecvat.

Poate fi foarte confuz. Este posibil să vă luptați pentru a alege unul sau altul. Dar jogging-ul este un antrenament perfect care s-a dovedit a fi avantajos pe termen lung. A fost testul timpului și a asigurat bunăstarea generală.

Ce este exact Jogging-ul?

Jogging-ul este o formă de alergare susținută într-un ritm constant și lent. Este mult mai lent decât alergatul, dar este mai rapid decât mersul. Principalul scop al jogging-ului este să vă mențineți ritmul fără a provoca multă încordare organismului. Aceasta acționează mai puțin asupra organismului, consumă mult mai puțină energie și, prin urmare, ajută la menținerea mai mult timp.

Motivele pentru care jogging-ul este bun pentru tine

Jogging-ul este un antrenament complet și servește, de asemenea, la pregătirea corpului pentru un antrenament intens și alte activități fizice. Ați fi surprins să știți că jogging-ul face mult mai mult pentru corpul dvs. decât ajutând doar la pierderea în greutate. Acesta ajută la construirea rezistenței fără a fi prea dur. Întărește mușchii și oasele și, de asemenea, menține inima și mintea sănătoasă. Lista lungă de beneficii pentru sănătate a jogging-ului a fost discutată mai jos:

1. Jogging ajută la pierderea în greutate

O jumătate de oră de jogging arde cu ușurință în jur de 300 de calorii. Joggingul stimulează metabolismul și este mai eficient decât simpla plimbare. O dietă sănătoasă împreună cu jogging-ul obișnuit vor topi acei centimetri în plus pe care ați dorit întotdeauna să îi dați jos. Jogging-ul nu numai că arde grăsime, dar te ajută să-ți menții greutatea.

2. Îmbunătățește rezistența oaselor

Avantajul joggingului este că menține sănătatea oaselor. Când începi să faci jogging, oasele întâmpină o anumită cantitate de stres și încărcare. Jogging-ul pregătește oasele pentru a suporta acest stres suplimentar pe care începe să-l îndure în mod regulat. Joggingul întărește oasele și previne traumele și rănile osoase. Îmbunătățește grosimea oaselor și elimină probleme precum osteoporoza, artroza și artrita reumatoidă. De asemenea, face oasele șoldului și ale coloanei vertebrale mai puternice.

3. Dezvoltă mușchii

Joggingul îți ajută corpul să devină mai tonifiat. Acționează pe mușchii mari și îi dezvoltă. Este excelent pentru hamstrings, gambe, mușchi gluteali etc.

4. Menține mintea sănătoasă

Joggingul joacă un rol major în îmbunătățirea sănătății mintale a persoanei. Când faci jogging, corpul tău eliberează hormoni numiți endorfine care te ajută să îți ridici spiritul și să te facă să te simți pozitiv față de tine. Și de aceea te simți calm și întinerit după alergare.

5. Bun pentru inimă

Jogging-ul este un antrenament cardiovascular excelent care îmbunătățește sănătatea inimii tale. Ajută la menținerea problemelor cardiace și a bolilor la atingere. Joggingul asigură că sângele este pompat mai repede către inimă și, astfel, menține tensiunea arterială. Nivelul colesterolului și al glicemiei sunt de asemenea sub control.

6. Sporește sistemul respirator

Ca orice alt antrenament aerob, joggingul îmbunătățește capacitatea pulmonară și întărește mușchii sistemului respirator. Acest lucru asigură că plămânii iau mai mult oxigen și elimină eficient dioxidul de carbon. Joggingul îmbunătățește astfel rezistența mușchilor respiratori.

7. Previne infecțiile și bolile transmisibile

Joggingul este cunoscut pentru a stimula producerea de limfocite și macrofage care combate infecția în organism. Ajută la combaterea infecțiilor virale, precum gripa și răcelile obișnuite, precum și unele infecții bacteriene.

8. Reduce stresul

Reduce stresul și tensiunea și, de asemenea, șterge mintea gândurilor inutile. Joggingul are un impact pozitiv asupra oamenilor și își schimbă atitudinile și perspectivele în mai bine.

9. Jogging-ul are avantaje anti-îmbătrânire

Beneficiile jogging-ului pentru piele sunt astfel încât să începi să pari mai proaspete și tinerețe. Acest lucru se datorează faptului că joggingul asigură că pielea primește mai mult oxigen și sânge.

10. Construiește sistemul imunitar

Jogging-ul promovează nu doar bunăstarea fizică, ci și mentalul. Jogging-ul te face mai puternic și combate depresia și stresul. Îndepărtează oboseala, crește producția de globule albe din corp și crește imunitatea.

După cum puteți vedea, utilizările jogging-ului sunt multe. Este, de asemenea, cunoscut pentru a crește speranța de viață.


Share on:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

20 − seventeen =