Departamentul de sănătate britanic pune tara la dieta

Share on:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Britanicii pun țara la dietă. Și odată cu creșterea nivelului de obezitate, Australia ar trebui să urmeze conducerea departamentului de sănătate al Regatului Unit.

Vedeți Marea Britanie, merge la dietă! Și cu ratele de obezitate din Australia foarte asemănătoare cu cele ale Regatului Unit, probabil că trebuie să acordăm atenție noilor recomandări.

Departamentul de Sanatate publica din Anglia a sugerat ca aportul zilnic de calorii zilnic sa fie redus cu 20%, in incercarea de a reduce costul viitor al obezitatii estimate la 9 miliarde de dolari si pana la 35.000 de decese premature. Sunt chestii serioase.

Practic ei spun toată țara să meargă pe o dietă. Un raport publicat marți de către Health Health England (o agenție a Departamentului de Sănătate și Asistență Socială din Marea Britanie) recomandă ca, consumul de calorii să fie vizat în mod specific, iar industria alimentară puternică a provocat dezvoltarea de alimente cu conținut scăzut de calorii pentru a face controlul greutății mai ușor pentru persoana obișnuită.

Recomandările s-au bazat pe faptul că, deși sfaturile actuale sunt pentru adulți de a consuma între 2000 și 2500 de calorii în fiecare zi, se știe că persoana obișnuită scutește 200-300 de calorii mai mult decât aceasta în fiecare zi, de aceea rata în creștere a obezității.

Ca atare, există apeluri pentru reducerea aportului de calorii, la doar 1600 de calorii pe zi, sau 400 de calorii la micul dejun și 600 la prânz și cină și un accent clar pe trei mese pătrate în fiecare zi. Cu o masă medie de fast-food sau cafenea care conține cel puțin 800 de calorii, industria alimentară a devenit un actor cheie pentru a face acest rezultat realizabil. Aceste recomandări prezintă un interes deosebit pentru Australia, deoarece am dansat timp de mai mulți ani în jurul conceptului de control al caloriilor.

Recomandările de a „mânca mai puțin și de a se mișca mai mult”, sau „a face alegeri sănătoase” pur și simplu nu trec prin.

Etichetarea alimentelor a aportului zilnic procentual de aport de energie a fost un eșec dismal cu Aussie-ul mediu care nu are nicio idee despre numărul de calorii sau kilojoule de care au nevoie, cu atât mai mult despre cum să aducem alimentele individuale într-un regim zilnic care să susțină controlul greutății.

Trebuie să se facă mișcări îndrăznețe. Mai mult decât atât, noi – ca și britanicii – mâncăm prea mult. În timp ce 1600 de calorii pot suna ca o mulțime, în realitate, majoritatea dintre noi suflă acest lucru cu câteva extra Tim Tams, sau Thai Takeaway ne ridica pe drum spre casă după o zi lungă. În plus, gustările noastre devin mese și din moment ce majoritatea dintre noi petrecem ziua stând jos, pur și simplu ardem nicăieri în apropierea numărului de calorii, pe care se bazează estimările vechi ale cerințelor calorice.

Ceva trebuie să se schimbe și, probabil, o orientare clară privind aportul de calorii este tot ceea ce este necesar.

De prea mult timp ne-am speriat că simpla menționare a cuvântului „numărătoarea sau controlul calorii” va trimite copiii și dieterii adulți într-o rotație, dar acum avem o problemă tot mai mare pe care mulți dintre noi suntem supraponderali pe care îl vedem normal.

Dar obezitatea nu este normală, iar costurile de sănătate și psihologie ale excesului de greutate și a obezității depășesc cu mult riscul ca persoana obișnuită să devină obsedată de numărarea caloriilor. Pur și simplu trebuie să învățăm să mâncăm mai puțin, că unele alimente au prea multe calorii și trebuie să respectăm cu certitudine cerințele noastre de calorii pentru a evita creșterea în greutate în timp.

Un aspect important al acestei recomandări este lucrul cu industria alimentară asupra meselor prietenoase pentru familie. În prezent, preferințele familiei, cum ar fi pizza, sandvișuri sau salate pre-fabricate, și gustările în mișcare sunt, în general, mult mai calde decât cele de care avem nevoie.

Ca atare, departamentul de sanatate din Anglia incurajeaza producatorii de alimente si punctele de vanzare cu amanuntul pentru a imbunatati retetele alimentelor lor, pentru a reduce dimensiunile portiunilor si pentru a dezvolta optiuni de calorii mai mici pentru a ajuta la controlul caloriilor mai usor pentru persoana obisnuita.

Deci, cum arată o zi de 400: 600: 600 de mâncare calorică?

Surprindeți, surprindeți că veți mânca foarte mult, dacă veți face alegeri bune.

Mic dejun: 2 ouă, 1 felie de paine, 1 pahar cu lapte = 400 de calorii

Masa de pranz: Ton, 2 felii de pâine, 1  fruct, 1 felie de brânză, salată = 600 de calorii

Cină: 1 ceasca de paste, 100g sos de carne, salata amestecata, 1 lingura. dressing, 1 pahar de vin = 600 de calorii…

În cazul în care ne-am înșelat este atunci când comandăm toast la cafenea care are o mulțime de unt și a făcut cu pâine turcească, un sandwich de ton dintr-o cafenea cu lanțuri de avocado și mayo și un servit de paste de trei ori ceea ce ar trebui să mănâncă atunci când comandăm alimente on-line.

Poate că nu ne place să vorbim despre calorii și poate că nu ne dorim decât realitatea pe care o vom avea dacă vrem să luăm greutatea și costul obezității în această țară.

Sursa: News Corp Australia


Share on:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

19 + seventeen =