Patru trucuri simple de pierdere în greutate pe care trebuie să le încercați

Share on:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Porționarea alimentelor
Se pare că tăierea mâncării în porții mai mici împiedică creierul să creadă că dimensiunea de servire este mai mare, ceea ce vă poate ajuta să mâncați mai puțin.

Cercetătorii au descoperit că atunci când o masă este tăiată, majoritatea oamenilor mănâncă cu 25% mai puțină hrană. Când vă tăiați poția, crează iluzia că, consumați mai multă hrană care și la rândul său provoacă un sentiment mai mare de plinătate.

Deci, în plus față de reducerea bucățelelor,  fă-ți mesele să pară mai generoase prin tăierea  alimentelor în bucăți mai mici.

Schimba mainile
Utilizarea mâinii dvs. dominante pentru a mânca și a bea este un comportament pe care îl gândim rareori. Este un model automat înrădăcinat în creierul nostru, ceea ce face mai ușor să exagerez fără să-l realizăm.

Cu toate acestea, a face lucrurile mai dificile este o modalitate foarte bună de a vă forța să acordați mai multă atenție la ceea ce faceți. O modalitate simplă de a face acest lucru este să mănânci cu mâna non-dominantă. Dacă sunteți dreaptaci, puneți furculita sau lingura în mâna stângă pentru o schimbare.

Această schimbare simplă vă va îndepărta de pe autopilot sau de mâncare fără minte. Mai bine, uita-ți tacâmurile și încercați bețișoarele.

Dezordinea
Un alt factor care ne poate împinge să mâncăm prea mult este dezordinea. Un studiu recent a arătat cum bucătăriile aglomerate și haotice fac ca femeile să consume mai multe gustări nesănătoase. Trebuie doar să arătăm cât de mult se poate să se simtă necontrolată din casele dezordonate (și viețile) – și mâncarea dulce și zaharoasă poate să se ducă într-adevăr ca un tratament și să ne facă să ne simțim mai bine, chiar dacă doar pentru un moment.

Încercați să organizați bucătăria și să vedeți dacă înseamnă că aveți mai puțină gustare. 

Nu te mai uita la telefon!
Indiferent dacă vizionați Netflix, răspundeți la e-mailuri sau parcurgeți feed-ul dvs. social, acest lucru vă va face doar să vă bucurați mai mult în timpul mesei.

Sa dovedit că mâncarea în timp ce distrage blochează sentimentul de împlinire, deoarece creierul dvs. este concentrat pe altceva – ceea ce face mai dificilă reamintirea cantității de alimente consumate, determinând să mâncați mai mult.

Concentrați-vă pe mâncarea dvs. și probabil că veți simți că vă simțiți mai rapid și mai puțin tentați să scoateți un pachet de crocante mai târziu.


Share on:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

5 × 3 =